Etiketler

,

Koalisyon pazarlıklarının arttığı bu günlerde birkaç kelam etmek istedim.

AKP diyorki “rövanşist olmayın, kırmızı çizgilerle gelmeyin bize”. Ben bunun kadar saçma birşey duymadım. 13 koca yıl boyunca ülkenin altını üstüne getireceksin, istisnasız her kesimin üstüne gideceksin, hakaret edeceksin, süründüreceksin, yaptığın hukuksuzlukların haddi hesabı olmayacak sonra bir gün bunların hepsi unutulsun, ben değiştim, temiz sayfa açalım diyeceksin. KUSURA BAKMA AMA KENDİNİ İSPAT YÜKÜMLÜLÜĞÜ OLAN SENSİN. KENDİNİ TEKRARDAN BU HALKA İSPAT ETMEK KONUSUNDA SAMİMİYSEN, BU ÜLKEYE GERÇEKTEN DEMOKRASİ, ÖZGÜRLÜK VE BARIŞIN GELMESİ KONUSUNDA BİR KATKININ OLMASINI İSTİYORSAN SEVE SEVE ESNEYECEKSİN, BAŞKALARININ KIRMIZI ÇİZGİLERİNE SAYGI GÖSTERECEKSİN, BİLECEKSİN Kİ SEN KENDİ DAVANLA HESAPLAŞTIKÇA BU HALK HUZURA ERECEK.

Yok ben kendi istikbalimi ve zenginliğimi halkın mutluluğunun önünde tutmaya devam ederim dersen bu halk da bunun cezasını er ya da geç keser.

 

