Etiketler

, , , , ,

“Buluş” ve “markalaşma” fikrini kafamda yoğururken birkaç mesajlık bir seri çıktı…

Sponsorluk kavramı, birçok gelişmenin önünü açan önemli bir olanak. Ama Türkiye’de sponsorluk ile rakamlara ulaşmak ne mümkün internette. Bu konuda ne şeffafız, ne denetlenebiliriz. Zaten son yıllar dışında uzun süre sponsor bulmak büyük bir sorundu, yeni yeni önemi anlaşılıyor. Mesela Amerika’da en az “event”ler kadar kişilere de küçük yaştan itibaren sponsor olunuyor, büyük markalar, yıldızlar böyle doğuyor. Neyse fazla söze gerek yok, gidecek çok yol var, büyük bir boşluk…

Sadece değinmezsem olmayacak, daha herkes sponsorluk neymiş derken bu bezlerde tarağı olan firmaları tanıtmayalım. Hemi de futbol falan gibi tribüne oynanan değil, direkt sanata, spora sponsor olan firmalar. Kaç tane bulabildim dersiniz? İKİ TANE…

Eczacıbaşı Topluluğu

İSTANBUL KÜLTÜR VE SANAT VAKFI (İKSV)
Eczacıbaşı Topluluğu, kurulduğu 1942 yılından itibaren kültür, sanat, eğitim, bilim ve spor alanlarında toplumsal yaşamın gelişmesine katkıda bulunmayı sorumlulukları arasında sayıyor. Bu doğrultuda, toplumsal hizmetlerini, doğrudan kurduğu ya da kuruluş ve yönetiminde etkin rol aldığı kurumlar aracılığıyla yürütüyor.

İKSV’nin Dr. Nejat F. Eczacıbaşı öncülüğünde kuruluşundan bu yana Uluslararası İstanbul Müzik Festivali’ni destekleyen, son on yıldır ise Festival Sponsorluğu’nu üstlenen Eczacıbaşı Topluluğu, 2006 yılından başlayarak İKSV’nin “Öncü Sponsoru” oldu. Eczacıbaşı Topluluğu, Müzik, Film, Tiyatro, Caz Festivalleri, İstanbul Bienali ve İstanbul Tasarım Bienalini de kapsayan “Öncü Sponsorluk” yapısı ile daha geniş bir sanatsever çevre ile buluşmayı ve desteğini yaygınlaştırmayı hedefliyor. Eczacıbaşı Topluluğu, festivalleriyle İstanbul’u uluslararası bir kültür-sanat merkezi haline getiren İKSV’yi 40 yıldır aralıksız destekliyor. www.iksv.org
Borusan Holding
Çeşitli sanat aktivitelerine sponsorluk yapmaktadır.

 

Reklamlar