Etiketler

, , , ,

bonnyfood-lezzetlihediye-logofood

E-ticaret sektöründeki dikkatli kişilerin gözünden kaçmamış olan Bonnyfood adreslerinin farklı markaların sitelerine yönlendirilmesi konusunda hem kendi kaynaklarımızdan hem de Bonnyfood yetkililerinden önemli bilgiler aldık.

Gezi Parkı eylemleri sırasında duyurmamayı tercih ettiğimiz gelişmede Bonnyfood’un.com ve .com.tr uzantılı adresleri bir süredir sırasıyla lezzetlihediye.com ve logofood.comadreslerine yönleniyor.

Yani Bonnyfood’a ulaşmak isteyen ve hediye sepeti yaptırmak isteyenler aynı hizmeti veren farklı markaların sitelerine ulaşıyorlar.

Vipdukkan’ın iflas ve kapanma haberinin üzerine Bonnyfood’un devredilmiş, satılmış ya da iflas etmiş olma ihtimallerini de göz önünde bulundurarak yaptığımız araştırmada edindiğimiz bilgiler Bonnyfood’un bir süredir ekonomik olarak sıkıntılı bir dönemde olduğuna işaret ediyordu. Bonnyfood’un kurucularından onayını alamadığımız bu dedikodulara göre şirketin hacize varan sıkıntılar yaşadığı ancak farklı sanal poslar ve nakliye araçları edinerek hizmetine devam ettiği, hatta kurucuların hukuki süreçte tatsız bir şekilde karşıya kaldığı söyleniyor.

An itibarıyla sitelere baktığımızda lezzetlihediye.com’un ürün satın alma ekranında ödeme şekli olarak yalnızca havale ve PayPal seçeneklerinin göründüğünü (yani sanal pos hizmeti alamadıklarını), logofood.com’da ise ek olarak kredi kartı seçeneğinin de yer aldığını (yani sanal pos hizmeti almış olduklarını) fark ediyoruz. Bu durumda iki sitenin Bonnyfood’un iki kurucu ortağı tarafından ayrı ayrı kurulduğu ihtimali güçlenmiş oluyor.

Bu arada sitelerin tasarım ve kullanılabilirlik olarak birbirlerine çok çok benzediğini de not düşelim.

Konuyla ilgili bizi aydınlatmaları için Bonnyfood kurucularına ulaştık ve ilk ağızdan bir takım bilgiler aldık.

Kurucu ortaklardan Hamit Kekeç, Bonnyfood’un şu an için bakım çalışmasında olduğunu ve ekonomik bir sıkıntı ya da haciz gibi bir durumun olmadığını özellikle altını çizerek belirtti. Sanal posların normal bir şekilde çalıştığını söyleyen Kekeç, Bonnyfood’un iki ayrı şirkete bölünmediğini, Logofood’u bu yaşananlardan önce kurduklarını ve şimdilik trafiği yönlendirdikleri bir marka olduğunu ifade etti. Kekeç’in anlattıklarına göre Bonnyfood’un bakımı 1 hafta 10 günlük bir süre içerisinde bitmiş olacak ve eskisi gibi Bonnyfood markası altında faaliyet devam edecek.

Diğer kurucu ortak Didem Alsoy ise telefonumuza geri dönüş yapmadı ve kendisinin görüşlerini alamadık. Görüşlerini aldığımız takdirde bu haberi güncelleyeceğiz.

Türk e-ticaretinde özellikle hediye dikeyinde öncü bir rolü olan ve ciddi bir başarı hikayesi olduğunu düşündüğümüz Bonnyfood markasının önümüzdeki dönemlerde tekrar faaliyette olup olmayacağını izliyor olacağız. Umudumuz diğer kapanan Türk e-ticaret şirketleri gibi bir sona sahip olmaması.

Güncelleme: Aşağıdaki metin Bonnyfood’un kurucuları Didem Alsoy ve Hamit Kekeç tarafından tarafımıza ulaştırılmıştır. Kendilerine teşekkür ederek ve metne dokunmadan buraya alarak okuyucularımızın, Türk e-ticaret sektörünün ve başta Bonnyfood müşterileri olmak üzere tüketicilerin bilgisine sunuyoruz.

Batuhan Bey,

Öncelikle yaptığımız işi taktir eden ve olumsuz durumların oluşmamasını dileyen iyi niyetli bakış açınız için teşekkür ederiz.

Haberinizde geçen finansal sıkıntılarımızın olduğu kısmı doğrudur. Ancak müşterilerimize halen ayın kalitede ve özende online hediye gönderme hizmetini vermeye devam ediyoruz. Amacımız mesul olduğumuz hiçbir tüzel veya özel kişiyi mağdur etmeden yolumuza devam etmektir.

Sonuç olarak BonnyFood’un iflas, devir ve kapanma gibi bir durumu sözkonusu değildir.

Gelişmeler oldukça sizlerle de paylaşmaktan mutluluk duyacağız.

Başarılı çalışmalarınızın devamını dileriz.

Saygılarımızla,

Didem Alsoy ve Hamit Kekeç

Vipdukkan.com iflas etti! Son gelişmeler için okuyun!

Başarı kadar başarısızlıklar da yol göstericidir. Son döneme ışık tutacak aşağıdaki yazıları da tavsiye ederim:

https://lifeisalaughter.wordpress.com/2013/03/12/son-yillarda-basarisiz-olup-kapanan-turk-e-ticaret-sirketleri/

https://lifeisalaughter.wordpress.com/2013/04/04/yeni-bir-e-ticaret-sirketi-neden-1-milyon-sermaye-asagisina-kurulamaz/

https://lifeisalaughter.wordpress.com/2013/03/12/bir-e-ticaret-sirketi-neden-iflas-eder/

https://lifeisalaughter.wordpress.com/2013/03/11/turk-e-ticaret-ekosistemine-bir-de-bu-acidan-bakalim/

https://lifeisalaughter.wordpress.com/2013/04/04/turkiye-e-ticaret-analizi/

“Internet dünyası” hakkında daha birçok şey burada!

KAYNAK: http://eticaretmag.com/bonnyfood-lezzetlihediye-logofood-yonlendirme/

Reklamlar