Etiketler

, , , , , , , , , , ,

Yeni keşfettiğim bu çok özel ve güzel siteyi sizlerle paylaşmak istiyorum.

www.flightradar24.com    Live flight tracker! Live air traffic!

Havadaki tüm uçakları görebildiğiniz bir site bu. Uçuş numarası ve “callsign” ile uçuşu arayabilirsiniz. Canlı olarak (5 dakika gecikmeyle) uçağı izleyebilirsiniz. O anki hızı, yüksekliği vs. bütün bilgileri yan tarafta pop-up olarak görebiliyorsunuz.

Database (veri tabanı) kısmında airline fleets (havayolu filoları- her havayoluna ait uçaklar, modelleri ve sayıları), world airports (dünya havaalanları), flights (uçuşlar- uçuşları arayabileceğiniz veritabanı) ve latest changes (son değişiklikler- havayollarına son eklenen uçaklar ve modelleri) gibi envai çeşit ekstra bilgiye de ulaşabilirsiniz.

Ben yakınlarım İstanbul’a uçarken faydalandım, çok da keyif aldım. Umarım işinize yarar :))

Yorumlarınızı bekliyorum…

Birbirinden güzel siteleri keşfetmek için buraya bakın!

Diğer birbirinden ilginç uygulamalara ulaşmak için tıklayınız!

Seyahat konusunda değişik gönderiler burada!

